МетодсупровідОрганізація інклюзії

Інклюзивне навчання для осіб з ООП у 24/25 навчальному році організоване!

Основною складовою організації інклюзивного навчання у закладах освіти є розроблення і затвердження Індивідуальної програми розвитку особи з особилвими освітніми потребами на навчальний рік. Адже саме програма є основним документом, в якому відображається індивідуальна освітня траєкторія здобувачів освіти, які потребують додаткової підтримки та супроводу.

Затвердженню ІПР передує ціла низка організаційних заходів, які покликані оптимально організувати освітній процес так, щоб особа з ООП отримала якісну освіту та гармонійний розвиток. А на засіданні команд психолого-педагогічного супроводу, які ці заходи і здійснювали відбувалося підсумкове обговорення та, власне, затвердження ІПР. 

Супровід і організаційних заходів, і засідань команд здійснювали фахівці нашого ІРЦ, які є членами команд супроводу кожного закладу з інклюзивним навчанням, які розташовані на території обслуговування.

Документація розроблена і затверджена, переходимо до виконання.

Поділитися:
Перейти до вмісту