Метод.заходиМетодсупровід

Відбулася онлайн-нарада для педагогів, що надають КРП в закладах освіти

Триває вересень, в якому для працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням – членів команд супроводу є багато організаційних завдань і роботи.

Перші навчальні 2 тижні вже минули, а отже команди супроводу розробляють і затверджують індивідуальні програми розвитку та індивідуальні навчальні плани, укладають цивільно-правові договори і розпочинають надання корекційно-розвиткових послуг.

Інклюзивно-ресурсний центр є надійним партнером закладів освіти і тому, з метою підтримки педагогів у якісній організації інклюзивного навчання, сьогодні, 19 вересня, відбулася інструктивно-методична онлайн-нарада для педагогів, які надаватимуть корекційно-розвиткові послуги особам з ООП у 2024-2025 н.р. з теми: «Особливості надання корекційно-розвиткових послуг особам з ООП з урахуванням категорій (типів) освітніх потреб (труднощів) та рівнів підтримки».

Модератором заходу виступила директор ІРЦ Любов ВЛАСОВА, яка також презентувала виступ «Наявні категорії труднощів та рівні підтримки як джерело інформації для побудови індивідуальної траєкторії корекційного процесу особи з ООП».

Долучилися до онлайн-наради і фахівці ІРЦ Ольга ГАВРИЛЯН, з роз’ясненням ролі корекційного педагога у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП та Міхаєла ЗЕЛЕНА, яка наголосила на важливості формування психологічної готовності корекційного педагога до індивідуальної взаємодії з особою з ООП.

Участь у нараді взяли як досвідчені педагоги, так і молоді фахівці, які цьогоріч вперше надаватимуть корекційно-розвиткові послуги особам з особливими освітніми потребами, тому потребують додаткової підтримки і допомоги. Всі учасники мали змогу поставити свої запитання та отримати вичерпні відповіді.

Такі зустрічі відбуватимуться і надалі, щоб інклюзивне навчання, як частина державної політики щодо підтримки осіб з особливими освітніми потребами організовувалось в нашому краї на належному рівні.

Поділитися:
Перейти до вмісту