Метод.заходиМетодсупровід

Звітували вчителі -логопеди

05 червня 2024 р., в рамках проведення методичної естафети, про результативність логопедичної роботи в 2023-2024 н.р. звітували вчителі -логопеди  закладів освіти, що розташовані на території обслуговування КУ «Новоселицький ІРЦ».

В своїх презентаційних звітах вчителі -логопеди Світлана Бодян (вчитель-логопед Подвірненського ліцею), Павлина Преотесей (вчитель-логопед Тарасовецького ліцею), Марина Тринта (вчитель-логопед Боянського ліцею №1), Інна Міхаєса (вчитель-логопед Новоселицького ліцею №2) та Людмила Гаращук (вчитель-логопед Новоселицького ліцею №3) окреслили основні напрями корекційної роботи з дітьми відповідно до складності мовленнєвого порушення.

Поряд із традиційними методами вчителі -логопеди впроваджували й інтерактивні методи корекції, інформаційні комп’ютерні технології (ІКТ), ігрові форми навчання з використанням яскравої комп’ютерної графіки; забезпечували співпрацю з усіма учасниками навчально-виховного процесу з питань цілісності і системності логопедичної роботи та належне консультування педагогів з питань анатомо-фізіологічних та клінічних основ виникнення та усунення порушень звуковимови.

Протягом навчального року проводилися зустрічі з батьками, індивідуальне консультування, надавалися рекомендації та поради. В більшості акцентувалася увага на корекції звуковимови, виконаннї артикуляційних вправ, автоматизації та диференціації проблемних звуків, затримці мовленнєвого розвитку, загальному недорозвитку мовлення різних рівнів, розвитку мовлення дітей з ООП.

Постійно оновлювалась матеріально-технічна база логопедичних кабінетів новими дидактичними іграми, самостійно виготовленими матеріалами для розвитку мовного дихання і повітряного струменя, ігри для розвитку фонематичних процесів та вдосконалення звуковимови. Виготовлені ігри для розвитку візуального сприймання та імітації дій за карткою для дітей з ООП.

Велика увага вчителями-логопедами приділяється підвищенню фахового рівня на різних онлайн платформах. Впродовж року всі вчителі-логопеди приймали активну участь у методичних заходах, проведених на базі КУ «НІРЦ», під час яких ділились досвідом роботи з окремих питань логопедичної роботи з дітьми.

В цілому якість корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення за 2023-2024 навчальний рік, її організаційну та методичну досконалість можна вважати задовільною.

Поділитися:
Перейти до вмісту