Метод.заходиМетодсупровід

Круглий стіл для членів команд супроводу закладів освіти

29 листопада у нашому закладі відбувся круглий стіл для членів команд психолого-педагогічного супроводу (вчителів-предметників та асистентів вчителів) з теми: «Співпраця асистента вчителя та вчителів-предметників у інклюзивному освітньому середовищі». Враховуючи реалії сьогодення захід відбувався на платформі цифрового додатку ZOOM. Участь у круглому столі мали змогу взяти члени команд психолого-педагогічного супроводу закладів освіти з інклюзивним навчанням із Новоселицької, Мамалигівської, Ванчиківецької, Магальської та Боянської ТГ.

У ході зустрічі за круглим столом фахівці ІРЦ Ольга ГАВРИЛЯН та Лариса ЯНКОВА  ще раз нагадали учасникам на що варто звертати увагу при написанні та коригуванні індивідуальної програми розвитку дитини з ООП. Адже підходить до завершення І семестр цього навчального року і зовсім скоро відбудуться ІІ засідання КППС, на яких і відбуватиметься внесення змін до діючих ІПР за наслідками здійснених моніторингів. 

Фахівець ІРЦ Наталія АРСЕНІЙ ще раз акцентувала увагу на використанні адаптацій та модифікацій освітніх (навчальних) програм, наводячи приклади модифікації таких предметів як українська мова, англійська мова та математика, а також приклади адаптацій, які доцільно використовувати на уроках в класах з інклюзивним навчанням.

Власним досвідом співпраці вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі поділилися асистент вчителя Новоселицького ліцею № 2 Рената Бордіян та асистент вчителя Боянського ліцею “Лідер” Анжеліка ЖАЛБА.

Фахівець ІРЦ Міхаєла ЗЕЛЕНА підготувала для учасників зустрічі практичні поради по психолого-педагогічному супроводу дітей з ООП в умовах воєнного стану, де продемонстурувала вправи на зняття напруги та тривоги, а також багато цікавинок для самозаспокоєння.

Переглянути матеріали виступів можна тут:

Поділитися:
Перейти до вмісту