Організація інклюзивного навчання в ЗО пройшла успішно!

Вересень у діяльності педагогічних працівників закладів освіти завжди асоціюється з підвищеною відповідальністю, навантаженістю та зосередженістю, адже саме у вересні потрібно встигнути зробити все, щоб навчальний рік розпочався з дотриманням усіх вимог чинного законодавства. А для педагогів, які працюють в інклюзивних класах та надають додаткову підтримку здобувачам освіти з особливими освітніми потребами серед інших вимог на порядку денному стоїть питання про якісну організацію інклюзивного навчання. 

Однією з основних складових організації такого навчання у закладах освіти є розроблення і затвердження Індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами на навчальний рік. Адже саме програма є основним документом, в якому відображається індивідуальна освітня траєкторія здобувачів освіти, які потребують додаткової підтримки.

Засідання команд психолого-педагогічного супроводу, на якому затверджується ІПР є логічним завершенням цілої низки здійснених заходів, які передували обговоренню і голосуванню, оскільки кожен педагог-член команди супроводу відповідально ставиться до виконання власної ролі у такому процесі. Супровід цього процесу, починаючи з організаційних заходів, і завершуючи, власне, засіданням команд здійснювали фахівці нашого ІРЦ, які є членами команд супроводу кожного закладу з інклюзивним навчанням, які розташовані на території обслуговування.

Загалом на території обслуговування ІРЦ, станом на 05 вересня 2025 року, діють 28 закладів освіти, в яких організовується інклюзивне навчання для 101 дитини з ООП у 86 класах та для 12 дітей з ООП у 9 інклюзивних групах. Ще 18 особам з ООП в закладах освіти організовується індивідуальна форма навчання у вигляді педагогічного патронажу.

Документація розроблена і затверджена, переходимо до виконання! 

Поділитися: