Підсумки навчального року з інклюзивного навчання підбивали КППС
З 22 травня по 10 червня фахівці інклюзивно-ресурсного центру брали участь у підсумкових засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами, що здобувають освіту в закладах дошкільної та загальної середньої освіти з інклюзивнм навчанням, які розташовані на території обслуговування нашого ІРЦ.
Основне питання, яке обговорюється в кінці навчального року на засіданні членами команд супроводу – здійснення моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дитини та моніторингу динаміки розвитку дитини за навчальний рік. Всі педагоги- члени КППС мали змогу розповісти колегам і батькам про здобутки дитини за навчальний рік, її сильні і слабкі сторони, досягнуті результати у навчанні, а також про цілі, які ставитимуть перед собою у наступному навчальному році. Корекційні педагоги – члени КППС довели до відому присутніх інформацію про стан виконання корекційних програм з відповідного напряму та розвиток дитини протягом року.
Участь же фахівців ІРЦ, як членів КППС, покликана допомогти команді супроводу таким чином організувати інклюзивне навчання, щоб дотриматись якнайкращих інтересів та прав дитини на здобуття якісної освіти за місцем проживання.
Підводячи підсумки, можна зробити висновки, що всі зі своїми завданнями впоралися чудово і організація інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році відбувалася якісно! Дякуємо всім за роботу і бажаємо подальших сил і здоров’я на наступний навчальний рік під мирним небом України!