ДокументаціяМедіатека

Схвалено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року

Міністерством освіти і науки України розроблено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року (далі – Національна стратегія) спрямовується на:

  • запровадження єдиної системи та механізму ефективної державної політики для здобуття якісної освіти кожною особою відповідно до її потреб;
  • задоволення потреб здобувачів освіти з особливими освітніми потребами різного віку, соціального та майнового стану, з різними освітніми потребами.

Ключовими проблемами, на розв’язання яких спрямована Національна стратегія, є:

  • освітнє середовище є недостатньо інклюзивним, безбар’єрним та дружнім, не створює належних умов для отримання якісної освіти, соціалізації, підготовки до самостійного життя та професійної діяльності;
  • недостатня самореалізація осіб з особливими освітніми потребами через відсутність якісного доступного інклюзивного навчання в територіальних громадах;
  • недостатній рівень сприйняття українським суспільством багатоманітності людини.

Ознайомитися із стратегією можна тут:

Поділитися:
Перейти до вмісту