Перейти до панелі інструментів

Круглий стіл за участі директорів ІРЦ області

14 травня 2020 року відбувся круглий стіл за участі директорів інклюзивно-ресурсних центрів, громадських організацій та об’єднань і батьків дітей з особливими освітніми потребами Чернівецької області. Участь у роботі круглого столу також взяли начальник відділу інклюзивної, спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації Оксана Гринюк та завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІППОЧО Марина Анатійчук. Проходив круглий стіл за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій із використанням додатку ZOOM  у режимі онлайн-конференції.

В ході обговорень круглого столу директори ІРЦ поділилися власним досвідом організації діяльності  інклюзивно-ресрусних центрів в умовах карантину, дистанційного надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям, що відвідують центри та здобувають освіту в інклюзивних класах. Директори поділилися як здобутками установ, так і труднощами, з якими зіткнулися на початку організації дистанційної роботи. 

Також про досвід роботи в умовах карантину розповіла учасникам круглого столу і директорка нашого закладу Любов Власова. Вона наголосила на тому, що батьки потребують не тільки рекомендацій, як працювати з дітьми, але і дружньої підтримки та поради від тих, хто розділяє їхні турботи і проблеми. Тому одним із способів дистанційної роботи є група всіх батьків і педагогів у одному з додатків, де кожен може отримати необхідну допомогу і дружню атмосферу.

Представники громадських організацій, які займаються питаннями інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами поділилися думками щодо мотивації дітей та дозування навантаження, яке лягає на плечі дітей, що отримують корекційно-розвиткові послуги. Також вони поділилися досвідом підтримки сімей та матерів, які виховують дітей з особливими потребами і весь свій час та сили приділяють дітям, допомагаючи їм розвиватися.

Батьки висловили думку про те, що не всі з них мають технічні можливості для забезпечення дистанційного навчання і отримання послуг, що негативно впливає на отримання допомоги дітьми. Але, як зауважили директори ІРЦ, допомогти батькам з технікою вони не мають змоги, тому виходять із ситуації по кожному окремому такому випадку індивідуально, враховуючи всі аспекти.

Даний захід дав змогу усім учасникам комплексно подивитися на проблему надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиктових послуг дітям з особливими освітніми потребами у такій непростій ситуації як карантин та витікаючі з нього труднощі. Також це допомогло зрозуміти, що спільними зусиллями, але іноді різними методами ми всеодно робимо спільну справу допомоги тим, кому вона потрібна і хто є найвразливішим у таких ситуаціях – сім’ям, що виховують дітей з особливостями розвитку.

Please follow and like us: