МетодсупровідОрганізація інклюзії

Засідання КППС у закладі, де вперше організовується інклюзивне навчання

Одним з ключових завдань інклюзивно-ресурсного центру, які передбачені Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, є здійснення системного психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання у закладах освіти. Саме тому фахівці нашого закладу приділяють значну увагу інклюзивним закладам освіти і здійснюють в них якісну методичну підтримку інклюзивного навчання, особливо, якщо таке навчання організовується там вперше.

Так, 11 лютого 2022 року фахівець ІРЦ Міхаєла ЗЕЛЕНА взяла участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу закладу дошкільної освіти с. Драниця Мамалигівської ТГ, на якому визначали рівень необхідної підтримки та категорію труднощів дитини з особливими освітніми потребами, для якої організовується діяльність інклюзивної групи. В ході засідання також було обговорено та затверджено індивідуальну програму розвитку дитини на ІІ семестр 2021-2022 н.р.  Фахівець ІРЦ наголосила на важливості спільної командної роботи – педагогів і батьків дитини, тому що тільки разом можна досягти позитивного розвитку і гарної динаміки, також вона представили учасникам засідання систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів АС ІРЦ, в якій має працювати і заклад освіти – там створюється ІПР, яка необхідна дитині і має бути завантажений протокол оцінки рівня підтримки задля фінансування інклюзивного навчання в закладі. Також М. ЗЕЛЕНА відповіла на питання членів команди супроводу, зокрема щодо особливостей надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Передувала засіданню значна робота як членів КППС, так і фахівця ІРЦ, адже педагоги закладу освіти ще не мали досвіду роботи у цьому напрямку і потребували допомоги в усьому, розпочинаючи із створення розпорядчих документів та закінчуючи описом можливостей дитини і цілепокладанням в ІПР. 

Засідання було першим і пройшло на високому організаційному і практичному рівні, тож залишається побажати учасникам з такими ж натхненням і ентузіазмом продовжити роботу по впровадженню інклюзивного навчання на весь час перебування дитини в ЗДО.

Поділитися:
Перейти до вмісту