Як надавати корекційно-розвиткові послуги з використанням сучасного контенту вчилися педагоги, які надають КРП
«Сучасний контент та інноваційні технології при роботі з дітьми з ООП» – для обговорення такої теми сьогодні, 23 жовтня 2024 р. зібралися педагоги, які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з ООП в закладах загальної середньої освіти, що розташовані на території обслуговування КУ “НІРЦ”.
З вітальним, мотиваційним словом звернулася до присутніх директор ІРЦ Любов ВЛАСОВА, а модерували захід фахівці ІРЦ Наталія АРСЕНІЙ та Міхаєла ЗЕЛЕНА.
Наталія АРСЕНІЙ ознайомила присутніх з теоретичною базою та представила виступ з теми «Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», зупинилася на таких ключових моментах як: ведення документації корекційного педагога, програми та планування, налагодження взаємодії з дитиною. В ході виступу обговорили також основні завдання корекційно-розвиткової роботи. Розповіла фахівець ІРЦ і про структуру корекційного заняття та практично показала таке заняття із соціально-побутового орієнтування з теми “Особиста гігієна”. Присутні колеги, змогли наочно побачити всі етапи заняття та задати запитання, що виникли під час демонстрації.
Також до обговорення долучилася і корекційний педагог Подвірненського ліцею Світлана БОДЯН, яка зупинилася на сучасному контенті корекційних педагогів з дітьми з ООП. Адже, ефективний та інноваційний контент є ключовим фактором успіху у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Присутні отримали відповіді на такі запитання як “Що включає сучасний контент?”, “Як використовувати мультимедійні технології при підготовці до корекціцно-розвиктвого заняття?”.
Педагоги мали змогу ознайомились із використанням технологій доповненої та віртуальної реальності, форматами онлайн та офлайн контенту, який демонструвала Наталія АРСЕНІЙ.
У практичному модулі із учасниками заходу працювали фахівець ІРЦ Міхаєла ЗЕЛЕНА та практичний психолог Новоселицького ліцею №1 Ірина УНГУРЯН.
Ірина УНГУРЯН провела заняття з елементами тренінгу з теми: “Створення безпечного простору та інтеграція в освітній процес дітей з ООП”. В ході заняття педагоги ще раз зупинилися на базових людських потребах, ключовою з яких є безпека, а також приміряли на себе роль дитини з особливими освітніми потребами, для кращого усвідомлення проблем, з якими зустрічаються діти в закладі освіти.
“Ментальне здоров’я дасть Вам сили не просто подолати важкий період життя, але й пройти його з користю для себе” – наголосила фахівець ІРЦ Міхаєла ЗЕЛЕНА та запросила учасників зустрічі доєднатися до заняття “Відновлення власних ресурсів”, яке спрямовувалося на подолання внутрішніх труднощів, профілактику ментальних порушень та відновлення власного емоційного стану. Учасники навчилися долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності.
Для підбиття підсумків заходу модератори використали вправу “Батарейка”, яка дозволила кожному провести власну рефлексію щодо користі проведеного спільно часу. Підсумок один: спільні офлайн-зустрічі – це завжди корисно, пізнавально і цікаво.