Шановні колеги!
Пропонуємо Вашій увазі Рекомендації щодо забезпечення підтримки в освітньому процесу дітей, які мають труднощі в освітньому процесі, пов’язані з можливими розладами психіки та поведінки (на основі практичного досвіду ДУ «Школа супергероїв»). Розробник рекомендацій: заступниця директора з навчально-методичної роботи ДУ «Школа супергероїв» – керівник навчально-методичного центру, кандидатка педагогічних наук Ольга Набоченко. Рецензенти: Наталія Жилінська, директор ДУ «Школа супергероїв»; Тетяна Нонік, завідувачка освітнього центру, розташованого в закладах охорони здоров’я «Комунальне підприємство «Лікарня № 2 ім. В. П. Павлусенка» Житомирської міської ради (Структурний підрозділ «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека»)» та «Комунальне некомерційне підприємство «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради»; Тетяна Рубець, завідувачка освітнього центру, розташованого в закладі охорони здоров’я «Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня».
Звертаємо увагу, що діти з певними психічними та поведінковими розладами мають характерні особливості освітньої діяльності, які суттєво впливають на процес навчання та потребують спеціального підходу в його організації. Саме тому зазначені рекомендації стануть у нагоді педагогічним працівникам, які працюютьв інклюзивних класах та/або надають корекційно-розвиткові послуги дітям, які мають труднощі в освітньому процесі.