Методсупровід

Андріївські вечорниці вчителів-логопедів

16 грудня 2021 р., напередодні новорічних та різдвяних свят, на базі КУ «НІРЦ» відбулися «Андріївські вечорниці», на яких підвищували свою фахову майстерність вчителі-логопеди.

Творча логопедична лабораторія працювала над проблемою: «Активні методи корекції в логопедичній роботі в умовах інклюзивної освіти».

«Хороших методів існує стільки, скільки існує хороших вчителів» – ця теза стала провідною впродовж даного методичного заходу.

Кожен вчитель-логопед, добираючи зміст логопедичного заняття, знаходиться в постійному пошуці активних форм, методів і прийомів навчання, що є одним з головних засобів підвищення ефективності корекційно – логопедичного процесу. Адже, активні методи корекції дають можливість організувати корекційний процес таким чином, щоб стимулювати мовленнєву та пізнавальну активність дітей з ООП.

В реаліях сьогодення, коли невпинно зростає кількість дітей із затримкою психомовного розвитку, вже доведено, що певну роль відіграє порушення функціональної асиметрії кори великих півкуль головного мозку і міжпівкульної взаємодії.

Вчителі-логопеди активно обговорювали та ділилися досвідом використання кінезіалогічних вправ у логопедичній практиці. Так звану «гімнастику мозку» дозволяє вчителю – логопеду оптимізувати корекційний процес, спрямувати його на здоров’я дитини, направити педагогічний вплив на розвиток, корекцію і профілактику відхилень мовленнєвих порушень, а також на розвиток когнітивних здібностей дітей.

Виконання кінезіалогічних вправ дають чудовий ефект не тільки в подоланні дислексії і дисграфії, а й для психічного розвитку дитини в цілому – поліпшується пам’ять, увага, дитина стає емоційно стійкою та гармонійною.

Впевнені, що сьогоднішні вечорниці стануть традиційними та надихатимуть вчителів-логопедів на плідну, творчу, креативну працю як з закладах освіти, так і у співпраці з нашим закладом!

Фахівці КУ «НІРЦ»

О. Гаврилян,

Л. Янкова

Поділитися:
Перейти до вмісту