Нарада із керівниками та командами супроводу закладів освіти з інклюзивним навчанням
10 грудня 2021 року відбулася спільна нарада керівників закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ЗДНВР, асистенти вчителів, вчителів інкюзивних класів, працівники спихологічної служби) та фахівців нашого інклюзивно-ресурсного центру, участь у якій взяла і начальниця відділу освіти Новоселицької міської ради Аделіна Руснак.
В ході наради розглядалися наступні питання:
- Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – забезпечення здорових, комфортних і безпечних умов праці, створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства і дискримінації, формування розвивального і мотивуючого освітнього простору;
- Педагогічна діяльність педагогічних працівників, які є членами команд супроводу і працюють в класах з інклюзивним навчанням – планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних методів і програм, постійне підвищення професійного рівня і майстерності педагогічних працівників, налагодження співпраці з батьками, працівниками ЗО та інших закладів/установ, організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності;
- Управлінська діяльність адміністрацій ЗЗСО з питання організації інклюзивного навчання – системи планування і звітності діяльності закладу, кадрова політика, політика академічної доброчесності, можливості професійного розвитку педагогічних працівників, діяльність на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці і т.д.
Вичерпну інформацію з питань, що розглядалися, надала директор нашого центру Любов Власова.
Начальник відділу освіти Аделіна Руснак, в ході свого виступу, зазначила, що до питання інклюзивного навчання прикута увага на всіх рівнях і гілках влади і місцевого самоврядування, тому заклади освіти Новоселицької і Мамалигівської територіальних громад мають зробити все від них залежне задля належного стану організації інклюзивної освіти у своїх закладах освіти.