МетодсупровідОрганізація інклюзії

Нарада із керівниками та командами супроводу закладів освіти з інклюзивним навчанням

10 грудня 2021 року відбулася спільна нарада керівників закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ЗДНВР, асистенти вчителів, вчителів інкюзивних класів, працівники спихологічної служби) та фахівців нашого інклюзивно-ресурсного центру, участь у якій взяла і начальниця відділу освіти Новоселицької міської ради Аделіна Руснак.

В ході наради розглядалися наступні питання:

  1. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – забезпечення здорових, комфортних і безпечних умов праці, створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства і дискримінації, формування розвивального і мотивуючого освітнього простору;
  2. Педагогічна діяльність педагогічних працівників, які є членами команд супроводу і працюють в класах з інклюзивним навчанням – планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних методів і програм, постійне підвищення професійного рівня і майстерності педагогічних працівників, налагодження співпраці з батьками, працівниками ЗО та інших закладів/установ, організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності;
  3. Управлінська діяльність адміністрацій ЗЗСО з питання організації інклюзивного навчання – системи планування і звітності діяльності закладу, кадрова політика, політика академічної доброчесності, можливості професійного розвитку педагогічних працівників, діяльність на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці і т.д.

Вичерпну інформацію з питань, що розглядалися, надала директор нашого центру Любов Власова.

Начальник відділу освіти Аделіна Руснак, в ході свого виступу, зазначила, що до питання інклюзивного навчання прикута увага на всіх рівнях і гілках влади і місцевого самоврядування, тому заклади освіти Новоселицької і Мамалигівської територіальних громад мають зробити все від них залежне задля належного стану організації інклюзивної освіти у своїх закладах освіти.

 

 

Поділитися:
Перейти до вмісту