Методична студія вчителів фізкультури
Розлади аутичного спектру (РАС) вже назвали «чумою ХХІ століття» за темпом їх зростання і відсутністю ліків чи інших методів, які могли б їх остаточно вилікувати чи попередити РАС. Поряд з тим, сьогодні вже є розроблені ефективні методики корекційної роботи, які хоч і не усувають РАС, але значно полегшують наслідки цих розладів і дозволяють інтегрувати дітей в соціум та покращити якість їх життя.
Про все це і, навіть, більше, говорили під час Методичної студії для вчителів фізкультури, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги з ЛФК та ритміки в ЗЗСО, яка відбулася 09 грудня 2021 на базі нашого закладу.
В теоритичному модулі заходу виступили фахівці інклюзивно-ресурсного центру КУ «НІРЦ» Тетяна Троян та Марія Довганю, в ході якого, вони розгорнуто розповіли про:
- РАС, що це і які причини виникнення;
- Сучасний стан досліджень в прогресуванні даного порушення;
- Прояви РАС;
- Особливості спілкування з дітьми з аутизмом;
- ЛФК, як невід’ємну складову корекційно-розвиткової роботи;
- Реалізацію комунікативної функції фізичного виховання;
- рівні формування довільної рухової діяльності у дітей з аутизмом засобами ЛФК;
- основні уміння, які потрібно формувати у дітей з аутизмом, методами ЛФК.
Крім насиченої теоретичної програми зустрічі, у практичному модулі, наші фахівці показали кілька демонстраційних відео з вправами, які є актуальними для використання під час КРЗ з ЛФК з дітьми з РАС.
Впевнені, Методична студія пройшла з користю для кожного її учасника.