Метод.заходиМетодсупровід

Відбулося засідання Лабораторії корекційних педагогів ЗО

27 березня 2024 р. відбулось онлайн – засідання Лабораторії корекційних педагогів з теми «Дидактичний матеріал для дітей з ООП. Міжпівкульна взаємодія та нейронні зв’язки. Наповнення практичним кейсом».

З вітальним словом до учасників засідання звернулась  Любов ВЛАСОВА, директор ІРЦ, яка відкрила зустріч.

Організатором заходу виступила фахівець ІРЦ Наталія АРСЕНІЙ виступила з презентацією на тему «Міжпівкульна взаємодія та нейронні зв’язки – функціонування мозку людини».

Зокрема в ході презентації учасники засідання мали змогу більше дізнатися про функціонування мозку людини. Він являє собою «співдружність» функціонально асиметричних півкуль – лівої і правої, кожна з яких – не дзеркальне відображення іншого, а необхідне доповнення. Для того щоб ТВОРЧО осмислити будь-яку проблему необхідні обидві півкулі: ліва півкуля, логічна, виділяє в кожній проблемі найважливіші, ключові моменти, а права півкуля, творча, схоплює їх в цілому. Саме права півкуля, завдяки своїй найважливішій функції – інтуїції, допомагає розібратися в ситуації і сформулювати ідею, нехай навіть божевільну, але часто нестандартну і нерідко правильну.

Міжпівкульна взаємодія – це взаємодія між півкулями головного мозку, що забезпечує злагоджену комунікацію всього органу. Приблизно  10% людей на Землі збалансовано використовують обидві півкулі свого мозку. Решта-  розвивають тільки ліву півкулю і ігнорують колосальний творчий потенціал правої.

Фахівець наголосила, що розвиваючи міжпівкульні зв’язки, синхронізується робота двох півкуль, покращується розумова діяльність, поліпшується пам’ять та увага. Вміння програмувати та виконувати послідовність рухів – важливий критерій загального розвитку дитини. Моторне тренування в повсякденному житті дитини сприятиме покращенню кінестетичного сприймання. При систематичні роботі зазначені вправи рекомендується поступово ускладнювати:

• прискорювати темп;
• виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима;
• долучати рухи очей і язика до рухів рук;
• долучати дихальні вправи і метод візуалізації.

У практичному модулі, фахівець центру продемонструвала відео-фрагменти вправ та дидактичний матеріал для розвитку міжпівкульної взаємодії головного мозку, які використовуються в нашому закладі під час корекційно-розвиткових занятть з дітьми з ООП. Пропонований матеріал вправ з нейрогімнастики сприятиме синхроному розвитку півкуль.

Корекційні педагоги мали змогу не тільки ознайомитись з описом вправ, а і побачити їх виконання. Також учасники ділилися власним досвідом використання вправ із розвитку міжпівкульної взаємодії.  

Поділитися:
Перейти до вмісту