Методсупровід

Логопедичний хаб для вчителів-логопедів

«Недостатньо тільки отримати знання – їх треба застосувати.
Недостатньо тільки бажати – треба діяти» (Й. В.Гете).

21 жовтня 2021 року фахівці нашого закладу Л. Янкова та О. Гаврилян провели на цифровій платформі логопедичний хаб для вчителів-логопедів з проблеми: «Розвиток та корекція психічних функцій, що забезпечують оволодіння читанням та письма».

Зустріч пройшла під гаслом: “Недостатньо тільки отримати знання – їх треба застосувати”. В дружньому колі однодумців були обговорені такі проблеми, як сучасні шляхи корекції найбільш поширених мовленнєвих порушень: дислексії, дисграфії та дискалькулії за методикою Рональда Дейвіса, а також методики та техніки швидкого розучування не тільки віршів, казок, а і орфограм з української мови та математичних формул.
Як показує практика, традиційне вивчення віршів з дітьми із дислексією, що ґрунтується на механічному запам`ятовуванні, викликає негативні реакції та психоемоційне перенавантаження у дітей. Тому, спираючись на сильні сторони дітей з дислексією, які думають «образами», сприймаючи інформацію візуально, в корекційній роботі бажано використовувати елементи мнемоніки для швидкого запам’ятовування інформації використовуючи мнемоквадрати, мнемодоріжки та мнемотаблиці у вигляді піктограм.
Варіативність використання елементів мнемотехніки в логопедичній практиці дозволяє збільшити ефективність роботи та урізноманітнити прийоми і методи корекційного впливу.
На заході панувала професійна атмосфера і вільний обмін думками та позитивними враженнями.

 

Поділитися:
Перейти до вмісту