Метод.заходиМетодсупровід

Майстер-клас для вчителів-логопедів

30.10.2019р. у КУ «Новоселицький інклюзивно-ресурсний центр» відбувся майстер клас для вчителів-логопедів Новоселиччини на тему: «Використання нетрадиційних методів активізації органів артикуляції в логопедичній практиці».

Для успішної логопедичної роботи заняття повинні бути динамічні, емоційно приємні, цікаві дитині. Саме в таких ситуаціях логопед може використовувати нетрадиційні методи.

Вчителі-логопеди Арсеній Н.М., Гаврилян О.Ю., Міхаєса І.С., Преотесей П.Л., Гаращук Л.І., Янкова Л.І. поділилися методами і прийомами корекційної роботи та продемонстрували такі нетрадиційні методи активізації органів артикуляції як артикуляційні ігри з ложками, вправи для язичної, губної, щічної мускулатури з водою, застосування логопедичного масажу і самомасажу, локальної контрастотермії та біоенергопластики.

Стійкі позитивні результати дає використання нетрадиційних методів і в цілях профілактики складних мовленнєвих розладів в мовному розвитку. У більшості дітей, при застосуванні нетрадиційних методів нормалізується робота центральної нервової системи. Ознаками цього є: нормалізація тонусу артикуляторних і мімічних м’язів, активізація тонких диференційованих і формування довільно координованих рухів органів артикуляції, часткове усунення патологічної симптоматики (гіперсалівація, синкинезія, девіація).

Нетрадиційні методи, запропоновані для використання фахівцями, прості у використанні, доступні, ефективні, не вимагають дорогого обладнання, практично не мають протипоказань і вікових меж, а особистісно орієнтований підхід у роботі з дитиною дає відмінний ефект.

Також в роботі майстер класу прийняла участь Ілащук Надія Ігорівна, вчитель початкових класів, корекційний педагог Топорівської ЗОШ, учасниця ІІ фестивалю «Міжнародних інклюзивних практик» в Грузії, яка поділилася враженнями щодо впровадження європейського досвіду роботи з дітьми з розладами аутичного спектру. Учасники майстер класу з цікавістю ознайомилися з презентацією щодо застосування ігротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Вчителі-логопеди прийняли активну участь у роботі круглого столу, ділилися досвідом роботи з проблеми навчально-методичного заходу.

Поділитися:

Залишити відповідь

Перейти до вмісту