Метод.заходиМетодсупровід

Настановча зустріч вчителів-логопедів

03 вересня 2021 р. відбулася інструктивно-методична нарада вчителів-логопедів Новоселиччини щодо визначення основних напрямків корекційно-логопедичної роботи у 2021-2022 н. р.

Одним із найголовніших питань, що розглядалися в ході наради, було розроблення освітнього проєкту фахової спільноти на тему: «Сучасні тенденції у лого-корекційній роботі з дітьми з порушенням мовлення», метою якого є створення єдиного інформаційного середовища для впровадження сучасних тенденцій та єдиного підходу до організації лого-корекційної роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, розвиток фахових компетентностей вчителів-логопедів.

Актуальність проблеми пов’язана, насамперед, з тим, що  число дітей, які потребують корекційного впливу, неухильно росте, саме тому і постає питання щодо посилення ролі вчителів-логопедів у наданні спеціалізованої допомоги по усуненню  різних порушень усної і писемної  мови,  запобіганню  різним  відхиленням мовного  розвитку  учнів, впровадження інтерактивних технологій на логопедичних заняттях та  пропаганді  логопедичних  знань   серед педагогів та батьків. 

Також окреслили основні завдання, над якими працюватимуть вчителі-логопеди у 2021-2022 н.р., такі як: розгляд сучасних тенденцій до організації лого-корекційної роботи; створення єдиного банку методичних матеріалів на допомогу закладам освіти (методичні рекомендації та майстер-класи для фахівців, порадники для батьків); надання корекційно-розвиткових послуг, дітям з порушенням мовлення в закладах освіти; здійснення інформаційно-просвітницької роботи у закладах освіти щодо категорій осіб з особливими освітніми потребами та розвиток професійних компетентностей (знання фахових методик, технологій тощо).

Учасники наради домовилися  зустрітися в травні на презентації особисто напрацьованих моделей  впровадження сучасних тенденцій  в лого-корекційній практиці.

Вчителі-логопеди КУ «НІРЦ»

О.Гаврилян та Л.Янкова

 

 

Поділитися:
Перейти до вмісту