Метод.заходиМетодсупровід

Психологічний супровід в умовах інклюзії

10.01.2019 у КУ «Новоселицький інклюзивно-ресурсний центр» відбувся майстер-клас для практичних психологів закладів загальної середньої освіти, які мають інклюзивні класи. Майстер-клас з теми: «Психологічний супровід в умовах інклюзії. Використання корекційних методик на заняттях з корекції розвитку» покликаний збагатити знання практичних психологів з технології та методики проведення корекційних вправ під час корекційно-розвиткових занять з дітьми, що навчаються на інклюзивній формі.

Під час теоретичного модулю директор КУ «НІРЦ» Л.Власова та вчитель-логопед Л. Янкова визначили основні завдання інклюзивної освіти, роль практичного психолога у організації інклюзивного навчання та окреслили зміст корекційно-розвиткової роботи як складової інклюзивного навчання.

Протягом практичного модулю учасники майстер-класу мали змогу відпрацювати на власному прикладі основні вправи корекційних занять, які проводили практичні психологи закладів освіти, в яких інклюзивне навчання впроваджується протягом трьох і більше років. А саме:

  • Практичний психолог Рідківської ЗОШ Л.Борденюк провела корекційне заняття на розвиток когнітивної сфери та дрібної моторики;
  • Практичний психолог Динівецького НВК М.Ілик показала запропонувала на розсуд присутніх приклад корекційно-розвиткового заняття з розвитку емоційно-вольової сфери;
  • Практичний психолог Маршинецького НВК О. Лупу, разом з учасниками майстер-класу, ще раз окреслила особливості проведення колекційного заняття з розвитку пізнавальних психічних процесів;
  • Над розвитком мислення і мовлення учасники майстер-класу мали змогу попрацювати під час заняття, яке проводила практичний психолог Подвірненської ЗОШ Л. Керунець.

Також всім присутнім вчитель-реабілітолог КУ «НІРЦ» М. Довганюк продемонструвала комплекс загальнозміцнюючих вправ із лікувальної фізкультури, які можна використовувати практичним психологам під час проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми.

В ході заходу всі присутні не тільки брали участь у заняттях, а й активно обмінювалися власним досвідом роботи, що сприяло дружній та творчій атмосфері під час майстер-класу.

Поділитися:
Перейти до вмісту