МетодсупровідОрганізація інклюзії

Віртуальна зустріч шкільних Команд психолого-педагогічного супроводу

04 лютого 2021 року на теренах Інтернету відбулася онлайн-зустріч шкільних Команд психолого-педагогічного супроводу усіх інклюзивних закладів з проблеми проведення моніторингу стану динаміки розвитку учня з ООП та його навчальних досягнень, організована фахівцями КУ “НІРЦ”.

Метою даного зібрання було удосконалення майстерності та обмін досвідом проведення ІІ засідання шкільних Команд ППС щодо реалізації завдань, цілей, стратегій, окреслених в ІПР.

Фахівці КУ «НІРЦ» поділилися досвідом щодо заповнення 7 та 15 розділів ІПР, показали в своїх презентаціях, як, відштовхуючись від компетентностей, якими володіє дитина, її знаннями, здібностями, уміннями та навичками, планувати дії щодо подальшого розвитку дитини та окреслити очікувані результати. Обговорили всі ключові моменти проведення моніторингу мовленнєвої, навчальної, когнітивної, емоційно-вольової сфер та фізичного розвитку дитини, її навчальних досягнень. Особливо наголошували на тому, що для налагодження взаємодії з дитиною з ООП та побудувати ефективне її навчання, необхідно перш за все виявити сильні сторони та позитивні моменти в розвитку; з’ясувати, що дитині ще важко робити і які особливі умови треба створити, щоб ці труднощі подолати. Адже діяльність дитини оцінюється не лише з позицій набутих знань, а передусім – з позицій прогресивного розвитку.

В практичному модулі заходу одні з найкращих шкільних Команд ППС – Новоселицького ліцею, Котелівського НВК-ОЗ, Щербинецького НВК-філії Котелівського НВК-ОЗ – поділилися досвідом проведення засідань щодо моніторингу динаміки розвитку учнів з ООП та їх навчальних досягнень.

Всі члени Команд активно розповідали про досягнення своїх учнів, спирались на позитивну динаміку в їхньому розвитку. Обговорювали і виникнення несподіваних проблем у навчанні та в процесі корекційної роботи, спільно з батьками знаходили адекватні шляхи їх подолання. Піднімалося також питання щодо подальшого влаштування дітей після закінчення терміну навчання в закладі загальної середньої освіти.

В кінці засідань були прийняті ухвали щодо ефективності та дієвості індивідуальної програми розвитку за І семестр навчального року.

 Шкільні Команди ППС – флагмани нашої зустрічі передали естафету поділу досвіду інклюзивним закладам освіти, які будуть обрані за підсумками проведення моніторингу за ІІ семестр.

Обраний формат роботи дозволяє отримати  нову інформацію не тільки від фахівців ІРЦ, але й побачити практичний досвід колег з інших закладів освіти. Тому такі зустрічі будуть регулярними у 2021 році.

Поділитися:
Перейти до вмісту