МетодсупровідОрганізація інклюзії

Участь фахівців центру у Командах ППС

Як і завжди, протягом грудня-січня в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням відбулися засідання Команд психолого-педагогічного супроводу, у яких прийняли участь і фахівці КУ «НІРЦ». Важливо, що така співпраця з інклюзивними закладами освіти є постійною і дієвою.

Метою даних засідань КППС були: реалізація ІПР, її перегляд, здійснення моніторингу розвитку дитини, визначення динаміки, необхідності коригування напрямів, умов, змісту надання освітніх та корекційно-розвиткових послуг відповідно до ІПР.

Так вчитель-логопед КУ «НІРЦ» О. Гаврилян відвідала онлайн-засідання Команд психолого-педагогічного супроводу таких закладів освіти: Маршинецького НВК, Строїнецького НВК – філії Новоселицької ЗОШ №3 – ОЗ, Новоселицької ЗОШ №3, Рокитненсьої ЗОШ, Боянської ЗОШ, Тарасовецької ЗОШ, Динівецького НВК.

Вчитель-логопед Л.Янкова взяла участь у засіданнях КППС Щербинецького НВК-філії Котелівського НВК-ОЗ, Рокитненської, Тарасовецької, Топорівської ЗОШ, Динівецького НВК та Котелівського НВК-ОЗ.

Засідання у Маршинецькому НВК та Новоселицької гімназії відбулися за участі вчителя-дефектолога Н. Арсеній.

Практичний психолог Ж. Єремія взяла участь у засіданнях команд  Чорнівського НВК та  Щербинецького НВК-філії Котелівського НВК-ОЗ, а практичний психолог М. Зелена – у засіданні Подвірненської ЗОШ.

Вчитель-реабілітолог Т. Троян була учасницею засідань команд супроводу у Строїнецькому НВК, Рокитненській ЗОШ, Котелівському НВК-ОЗ, а вчитель-реабілітолог М.Довганюк – у Зеленогайській ЗОШ та Котелівському НВК-ОЗ.

Варто відмітити участь батьків, що є свідченням активної співпраці, залучення їх до освітнього процесу, розробки, затвердження та реалізації ІПР.

Всі члени шкільних Команд ППС приймали активну участь в обговоренні, розповідали про успіхи своїх учнів, спирались на сильні сторони дітей, на позитивну динаміку в їхньому розвитку. Обговорювали і виникнення несподіваних проблем у навчанні та в процесі корекційної роботи з метою виявлення причин проблеми та знаходження адекватних способів її подолання. Звичайно, актуальними залишаються і питання підвищення кваліфікації фахівців, які працюють з дітьми з ООП та нестача корекційних педагогів. В кінці обговорення були прийняті ухвали щодо ефективності та дієвості індивідуальної програми розвитку за І семестр 2020-2021 н.р.

Членам Команд фахівцями ІРЦ надані рекомендації щодо подальшої організації освітнього процесу та реалізації корекційно-розвиткових цілей з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей дітей з ООП.

Поділитися:
Перейти до вмісту