Метод.заходиМетодсупровід

Воркшоп працівників психологічної служби

10.12.2019 на базі КУ «НІРЦ» відбувся воркшоп для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та педагогічним патронажем району та ОТГ.

Під час воркшопу виступили з різними питаннями усі фахівці закладу: Л. Власова – директорка КУ «НІРЦ», Ж. Єремія – практичний психолог, М. Зелена – практичний психолог, О. Гаврилян –вчитель-логопед, Л. Янкова – вчитель-логопед, Н. Арсеній – вчитель-дефектолог та Т. Троян – вчитель-реабілітолог.

Відкрила воркшоп директорка центру, яка ознайомила учасників із планом проведення, основними завданнями, які стоять перед учасниками сьогодні, а також побажала присутнім досвід, отриманий під час заходу впроваджувати у своїх закладах освіти.

Теоретичний модуль представила Ж. Єремія, на якому педагоги мали змогу обговорити актуальні питання щодо корекційно – розвиткових програм, що рекомендовані для використання працівника психологічної служби та корекційним педагогам закладів освіти, їх значення для розвитку дитини з особливостями психофізичного розвитку. Також Ж. Єремія та М. Зелена продемонстрували учасникам на практиці вправи з програм розвитку когнітивної та емоційно-вольової сфер, які запропоновані для роботи МОН.

Досвідом роботи з розвитку дихання під час проведення корекційно-розвиткових занять поділилися вчителі-логопеди Л. Янкова та О. Гаврилян, які провели з присутніми дихальні та артикуляційних вправи на розвиток мовлення.

Вчитель-дефектолог Н. Арсеній ознайомила учасників з метою та завданнями розвитку навичок соціально-побутового орієнтування та продемонструвала педагогам кілька вправ на релаксацію.

Т. Троян, вчитель-реабілітолог центру провела з учасниками воркшопу заняття на розвиток дрібної моторики, яке дозволило всім ще раз вдосконалити власну моторику та подарувало гарний настрій.

У підсумковому модулі практичні психологи підвели підсумки воркшопу та обмінялися підвела досвідом надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

 

Поділитися:
Перейти до вмісту