Методсупровід

Віртуальна онлайн зустріч вчителів-логопедів

Сьогодні, 11 листопада 2020 року, на платформі цифрового додатку ZOOM, відбувся онлайн-практикум для вчителів-логопедів закладів освіти ОТГ та району з проблеми: «Роль вчителя-логопеда у команді психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії».

Модератором заходу виступала вчитель-логопед КУ «НІРЦ» Ольга Гаврилян, яка поділилася своїм досвідом роботи з теми: «Особливості професійної діяльності вчителя-логопеда в інклюзивному освітньому середовищі», а також розповіла про роль вчителя-логопеда в команді психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії, як фахівця, який займається питаннями виявлення та корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Також вона визначила та окреслила основні завдання вчителя-логопеда в складанні, реалізації та моніторингу індивідуальної програми розвитку дитини з ООП.

Зі своїми напрацюваннями по роботі в умовах інклюзії виступили також і вчителі-логопеди Новоселицької ОТГ Наталія Арсеній, Людмила Гаращук, Інна Міхаєса та Лариса Янкова, які взяли активну участь в методичному заході та розповіли про власний досвід формування мовленнєвих характеристик дітей з порушеннями мовлення, плановання дій корекційної роботи та досягнення очікуваних результатів.

На логопедичні «посиденьки» завітала також і практичний психолог КУ «НІРЦ» Міхаєла Зелена, з актуальною темою для обговорення і сьогоденні: «Формування стресостійкості корекційного педагога». Психологиня продемонструвала презентацію гаслом якої став вираз: «Не слід боятися стресу. Стресом треба управляти». Вчителі-логопеди з цікавістю продивилися відео-фрагменти вправ з елементами тренінгу, які зможуть впроваджувати самостійно.

На завершальному етапі Ольга Гаврилян підвела підсумки практикуму та зазначила, що ця зустріч є знаковою і привітала вчителів-логопедів з прийдешнім професійним святом – Міжнародним днем логопеда.

Захід відбувся в дружній та позитивній атмосфері, де кожен учасник мав змогу розказати про ті «перлинки», які впроваджує в щоденну логокорекційну практику.

 

Поділитися:
Перейти до вмісту