МетодсупровідОрганізація інклюзії

Інструктивно-методичні онлайн-наради асистентів вчителів

19 серпня для асистентів вчителів Новоселицької і Мамалигівської ОТГ, а 21 серпня – для педагогів Новоселицького району, Магальської та Ванчиківецької ОТГ, фахівцями нашого закладу проводились інструктивно-методичні онлайн-наради з теми «Основні напрямки організації інклюзивного навчання у 2020-2021 н.р.. Особливості надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах адаптивного карантину».

В ході нарад були обговорені основні актуальні питання організації роботи з дітьми, що навчаються в інклюзивних класах закладів освіти, під час дистанційного навчання, зміни формату надання корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуги, організації діяльності асистентів вчителів в нових умовах.

Матеріали інструктивно-методичних нарад розміщуються  за посиланням нижче:

«Основні напрямки організації інклюзивного навчання у 2020-2021 н.р.. Особливості надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах адаптивного карантину». Власова Л.В.

Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладі освіти. Єремія Ж.Р.  

ІПР – як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії. Гаврилян О.Ю.

Роль асистента вчителя в організації інклюзивного навчання в умовах дистанційного навчання. Співпраця вчителя  та асистента вчителя в інклюзивному класі. Янкова Л.І.

Особливості організації освітнього процесу дітей з ООП в інклюзивних класах. Технології адаптації та модифікації освітніх програм. Арсеній Н.М. 

Особливості організації інклюзивного освітнього середовища: принципи універсального дизайну та розумного пристосування, ресурсна кімната. Довганюк М.Г.

Поділитися:
Перейти до вмісту